• Wszystko czego potrzebujesz
    aby zarchiwizować swoje dokumenty!
  • Bałagan w archiwum?
    EMDA sobie z tym poradzi!
  • EMDA to:
    Oszczędność czasu
    Gwarancja bezpieczeństwa
    Poufność
    Ergonomia
    Ekonomia i Ekologia

Czas na rewolucję
– czas na Elektroniczny Magazyn Dokumentów Archiwalnych

Zmieniający się rynek oraz presja czasu nierzadko powodują brak organizacji wewnątrz firmy, co znacząco wpływa na jakość jej funkcjonowania. Naszym celem jest wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom właśnie w takich przypadkach – pomagamy się zorganizować w najefektywniejszy sposób.

Dlaczego warto postawić na EMDA?

Oszczędność czasu

System archiwizacji dokumentów pozwala na gromadzenie w jednym miejscu danych przetworzonych w elektroniczne pliki. Usprawnia to dostęp do dokumentów w całym przedsiębiorstwie. System umożliwia szybkie odnalezienie pliku w bazie dokumentów i dalszą pracę nad nim w formie edycji, zapisu na dowolnym nośniku danych lub wydruku.

Poufność oraz elastyczny system uprawnień

Zaawansowane narzędzie nadawania uprawnień systemu EMDA zezwala na odczyt, edycję lub pobranie dokumentów tylko przez osoby uprawnione. Istnieje również funkcja blokowania wybranym użytkownikom dostępu do dokumentów poufnych.

Gwarancja bezpieczeństwa

Kwestia bezpieczeństwa archiwizowanych dokumentów staje się coraz bardziej złożona i stanowi ogromne wyzwanie. Ochrona dokumentów elektronicznych naszych klientów jest cechą nadrzędną, dlatego system EMDA pracuje wyłącznie w naszych serwerowniach na odpowiednio zabezpieczonych systemach. Dostęp do danych chroniony jest protokołem SSL. EMDA posiada automatyczny oraz ręczny moduł wykonywania kopii zapasowych. Budynek serwerowni wyposażony jest w dodatkowe zasilanie awaryjne, całodobowy system monitoringu, kontrolę dostępu oraz systemy przeciwpowodziowe i przeciwpożarowe.

Ergonomia

Przetworzenie dokumentów na format elektroniczny daje możliwość ich bezpiecznego odczytu z dowolnego miejsca za pomocą przeglądarki WWW.

Ekonomia i ekologia

System eliminuje konieczność wykonywania papierowych kopii dokumentów, co wpływa na zmniejszenie kosztów związanych z wykorzystaniem urządzeń biurowych (drukarki, kopiarki) oraz materiałów eksploatacyjnych (papieru i tonerów), przyczyniając się jednocześnie do ochrony środowiska.